Një studim i fundit i publikuar në JMIR Mental Health hedh dritë mbi rolin premtues të realitetit virtual (VR) në trajtimin e çrregullimit të madh depresiv (MDD).
I titulluar “Shqyrtimi i efikasitetit të realitetit të zgjeruar – aktivizimi i sjelljes i përmirësuar për të rriturit me çrregullim të madh depresiv: Gjykim i kontrolluar i rastësishëm”, hulumtimi, i udhëhequr nga Dr. Margot Paul dhe ekipi nga Universiteti i Stanfordit, ka zbuluar efektivitetin e realitetit të zgjeruar (XR) – aktivizimi i përmirësuar i sjelljes (XR-BA) në lehtësimin e simptomave të depresionit.
MDD prek miliona njerëz në mbarë botën dhe aksesi në psikoterapitë e bazuara në prova mbetet një sfidë për shumë njerëz. Trajtimet tradicionale shpesh hasin në pengesa, duke i shtyrë studiuesit të eksplorojnë zgjidhje inovative, shkruan Medical Xpress, transmeton Gazeta Shneta.
XR, i cili përfshin VR, përfshin teknologji të ndryshme zhytëse që përfshijnë mjedise të krijuara nga kompjuteri që ndërthurin botën fizike dhe dixhitale. Duke shfrytëzuar fuqinë zhytëse të XR, ky studim eksploroi XR-BA si një ndryshim të mundshëm të lojës në trajtimin e MDD.
Dr. Paul dhe ekipi kryen një provë të kontrolluar të rastësishme midis 26 pacientëve ambulatorë me MDD që merrnin kujdes në distancë. Duke përdorur një kufje VR Meta Quest 2, pjesëmarrësit u përfshinë në aktivitete të simuluara të këndshme ose mjeshtërore, duke përfshirë luajtjen e një loje magjike në tavolinë VR, deshifrimin e të dhënave për zgjidhjen e enigmave, kërcimin nën muzikë dhe luajtjen e mini-golfit vetëm ose me miqtë.
Megjithëse kurba e të mësuarit për përdorimin e kufjeve ishte e lartë, pjesëmarrësit raportuan se përvoja u bë më e këndshme dhe e dobishme me kalimin e kohës.
Rezultatet ishin të krahasueshme me aktivizimin tradicional të sjelljes të ofruar nëpërmjet teleshëndetit. Si XR-BA ashtu edhe aktivizimi tradicional i sjelljes ndihmuan në reduktimin e ashpërsisë së depresionit në një mënyrë të konsiderueshme, siç matet nga Pyetësori i Shëndetit të Pacientit-9.
Për më tepër, gjetjet sugjerojnë se individët në grupin XR-BA mund të kenë përjetuar një pritshmëri të rritur ose përgjigje placebo për shkak të risisë së teknologjisë dhe besimeve të nënkuptuara në lidhje me trajtimin e shëndetit mendor.
“Këto rezultate tregojnë se XR mund të ndihmojë në destigmatizimin e kujdesit për shëndetin mendor dhe të reduktojë barrierat për individët që kërkojnë kujdes. Klinikët mund të përdorin XR si një mjet trajtimi për të ndihmuar në motivimin e klientëve që të marrin pjesë në mënyrë aktive në trajtimin e tyre psikoterapeutik duke plotësuar “detyrat e shtëpisë” që janë të reja, argëtuese dhe i arritshëm”, vuri në dukje Dr. Paul.
Studimi nënvizon potencialin e VR, veçanërisht XR-BA, në revolucionarizimin e trajtimit të depresionit duke ofruar efikasitet të ngjashëm me terapinë tradicionale. Kjo është një rrugë premtuese për rritjen e rezultateve të trajtimit dhe adresimin e pengesave për qasjen në psikoterapi të bazuara në prova për MDD, duke zgjeruar potencialisht kujdesin për individët e prekur.
Për më tepër, eksplorimi i kapacitetit të XR për të përforcuar efektet placebo lë të kuptohet për mundësitë transformuese të terapive të shëndetit mendor të asistuara nga teknologjia. /Gazeta Shneta/